Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 1 von 269999
Human Bone Manual
1, 2005

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Human Bone Manual
Auflage
1
Ort / Verlag
San Diego: Elsevier Science & Technology
Erscheinungsjahr
2005
Link zum Volltext
Quelle
ScienceDirect eBooks
Beschreibungen/Notizen
  • Building on the success of their previous book, White and Folkens' The Human Bone Manual is intended for use outisde the laboratory and classroom, by professional forensic scientists, anthropologists and researchers. The compact volume includes all the key information needed for identification purposes, including hundreds of photographs designed to show a maximum amount of anatomical information.* Features more than 500 color photographs and illustrations in a portable format; most in 1:1 ratio* Provides multiple views of every bone in the human body* Includes tips on identifying any human bone or tooth* Incorporates up-to-date references for further study.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9780120884674, 0120884674
DOI: 10.1016/C2009-0-00102-0
Titel-ID: cdi_askewsholts_vlebooks_9780080488998

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX